Обмін і повернення | Deflekon
Замовити дзвінок
  • ru
  • Гарантія та умови повернення продукції

    Наша гарантія на продукцію:

    • Гарантійний термін складає 1 рік з моменту його поставки або монтажу.
    • Гарантія поширюється на весь об'єкт в цілому: на комплектуючі вироби і складові частини.
    • Повернення товару можливе протягом 14 календарних днів за умови цілісності товару, упаковки та захисних плівок.

    Гарантія не поширюється на випадки коли:

    • Вироби мають механічні пошкодження
    • Наявність ознак самостійного ремонту або розбирання
    • Пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання
    • Пошкодження в процесі неправильної експлуатації
    • Пошкодження, що виникли внаслідок транспортування продукції силами перевізника або замовника

    У разі припинення гарантійного терміну, ремонт і обслуговування дефлекторів може відбуватися силами або за рахунок Замовника

    Умови повернення товарів:

    • Повернення товару стандартних розмірів можливе протягом 14 календарних днів за умови цілісності товару, упаковки та захисних плівок.
    • Повернення товару виготовленого за індивідуальними побажаннями і кресленнями не можливо згідно статті №9 закону України «Про захист прав споживачів», в якій говориться: «Товари нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником) обміну і поверненню не підлягають».

    Ви отримали товар неналежної якості?

    Якщо при отриманні замовлення ви виявили дефектний товар, будь ласка напишіть нам і наш менеджер зв'яжеться з вами.

    У разі підтвердження дефекту з нашої вини, ми зробимо обмін товару або повернення коштів.

    • Якщо на товарі є механічні пошкодження з вини замовника (подряпини, відколи, потертості), товар поверненню не підлягає

    Товар був пошкоджений Перевізником?

    Наша компанія не несе відповідальність за якість доставки замовлення кур'єрськими службами.

    У разі псування товару в результаті неякісної доставки, відповідальність покладається на кур'єрську службу.

    Підписуючи товаро-транспортну накладну у відділенні перевізника, без перевірки на пошкодження, відповідальність за неякісну доставку несе одержувач.

    У разі пошкодження продукції або неповної комплектації замовлення - необхідно відмовитися від отримання товару і його оплати, скласти акт (претензію) і повідомити про те, що трапилося за телефонами, вказаними на нашому сайті.

    Ви отримали не той товар?

    Якщо ви отримали товар, який не відповідає замовленому, в результаті помилки менеджера або виробництва, ми можемо попросити вас надіслати товар назад (вартість доставки оплачує наша компанія), а Вам можемо запропонувати повернення коштів або вислати заміну з безкоштовною доставкою.

    Звертаємо увагу на те, що різні монітори по різному передають колірні відтінки і якщо продукція не відповідає вашим очікуванням, то це не означає що вам вислали не той товар.

    Порядок повернення коштів

    Грошові кошти повертаються клієнту після отримання нашою компанією замовленої Вами продукції.

    Протягом 3-х робочих днів ми повернемо Вам гроші якщо:

    • товар не пошкодженій (окрім виробничого браку)
    • Товар не має слідів використання, упаковка і захисна плівка не пошкоджена.

    Скасування оплаченого замовлення:

    Для стандартних дефлекторів достатньо просто повідомити менеджера для повернення коштів, якщо дефлектор ще не був відвантажений зі складу кур`єрській службі або монтажній бригаді. В разі, якщо товар покинув склад виробника, кошти повернути також можливо, але з вирахуванням транспортних затрат, які встиг понести Виконавець. Для товару, що виготовляється під замовлення, скасування заказу можливе тільки до запуску у виробництво. Засоби покупцеві повертаються в повному обсязі.

    Комісія грошових переказів покупцеві не компенсується. У разі, якщо замовлення вже в роботі - повернення коштів не здійснюється.